Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamları
Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamları, sosyal ağlarda hesap oluşturulması, doğru ölçü ve net görsellerle planlanmış tanıtım düzeninin yayınlanmasıdır. Ürün, marka, kişi tanıtımları son yıllarda daha çok sosyal medyaya kaymış durumda. Doğru içerik ve görseller ile sosyal medya reklamları dengeli ve prestijinize zarar vermeyecek şekilde planlı bir şekilde yapılabilir. Özellikle sosyal medya reklamlarında getirisi ne olursa olsun kara PR çalışması yapmıyoruz.
Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamları Aşamaları
- Olan ya da olmayan web, basılı iş, önceki kampanya ve ürün, kişi, marka tanıtımlarının incelenmesi,
- Hesapların oluşturulması, markaya göre tam ve doğru kullanıcı adlarının oluşturulabilir olmasının araştırılması, uygulanması,
- Görsel ve içeriklerin masaüstü ve dizüstü PC, tablet, mobil cihazlarda doğru görüntülenmesinin sağlanması,
- Hedef kitlelerin ve hangi sosyal ağların kullanılacağının tespiti,
- Reklamlar için saatlik, günlük, haftalık, aylık, üç/altı aylık genel raporlama, sonuç bildirimi,